Καλεσμένος σε ένα αθηναϊκό πάρτι ήταν ο The Edge.
Ο γεννημένος Ντέιβιντ Χάουελ Έβανς στο Έσσεξ της Αγγλίας, από Ουαλούς γονείς, είναι ο εμβληματικός κιθαρίστας, πληκτράς και δεύτερος τραγουδιστής του θρυλικού ιρλανδικού ροκ συγκροτήματος U2.
Ιδρυτικό μέλος της μπάντας, είναι διάσημος για τις ατμοσφαιρικές, ηχηρές κιθαριστικές του χροιές και την καινοτόμο χρήση του ρυθμικού delay, δημιουργώντας έναν χαρακτηριστικό ήχο που καθόρισε τη σύγχρονη ροκ μουσική.
Ο ίδιος μας αποκάλυψε ότι οι U2 θα εμφανιστούν, τη νέα χρονιά στην Αθήνα όχι για μία, αλλά για δύο συνεχόμενες ημέρες!
Οι U2 έχουν εμφανιστεί ζωντανά στην Ελλάδα μόνο δύο φορές στο παρελθόν: 26 Σεπτεμβρίου 1997: Στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια του PopMart Tour, σε μια ιστορική συναυλία που συγκέντρωσε περίπου 50.000 θεατές.
Ήταν η χρονιά που η Θεσσαλονίκη ήταν Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης. 3 Σεπτεμβρίου 2010: Στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας (ΟΑΚΑ), στα πλαίσια του 360° Tour, όπου κατέγραψαν ρεκόρ προσέλευσης με 82.662 εισιτήρια.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες!




