Metal City Radio (alternative player)

Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Νέο σκάνδαλο στο ΟΑΚΑ: Χασούρα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Ένα νέο σκάνδαλο στο ΟΑΚΑ, που αφορά τη μείωση του ποσοστού επί των εισιτηρίων που δικαιούται το στάδιο από μεγάλες συναυλίες. 

Συγκεκριμένα, ενώ η σύμβαση προέβλεπε ποσοστό 5% επί των εισπράξεων, τελικά υπογράφηκε με 3% για τις συναυλίες των Metallica, των Iron Maiden και της Άννας Βίσση, χωρίς να έχει συγκληθεί το Διοικητικό Συμβούλιο. 

Η οικονομική ζημιά για το ΟΑΚΑ υπολογίζεται έως και 200.000 ευρώ μόνο από τη συναυλία των Metallica, η οποία είχε πάνω από 90.000 θεατές και εισπράξεις που μπορεί να αγγίζουν τα 10 εκατ. ευρώ. 

Κι όλα αυτά γιατί έχει μετατραπεί το ΟΑΚΑ σε Ανώνυμη Εταιρεία, κάτι που επιτρέψει αδιαφανείς απευθείας αναθέσεις και περαιτέρω ξεπούλημα των εγκαταστάσεων.

πηγή: https://www.documentonews.gr/article/osmi-skandalou-sto-oaka-me-fonto-tous-metallica/